Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/h283375/domains/sheidajafari.ir/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/h283375/domains/sheidajafari.ir/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/h283375/domains/sheidajafari.ir/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/h283375/domains/sheidajafari.ir/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39
اشتیاق شغلی: چگونه کارمندان مشتاق استخدام کنیم؟ - شیدا جعفری

اشتیاق شغلی: چگونه کارمندان مشتاق استخدام کنیم؟


Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/h283375/domains/sheidajafari.ir/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

به اشتراک بگذارید:

آیا روشی وجود دارد که با جذب افراد مشتاق؛ اشتیاق شغلی را در سازمان افزایش داد؟

روشهای استخدام:

واقعیت این است که امکان پیش بینی کامل رفتاریک فرد پس از استخدام وجود ندارد و نمیتوان 100 درصد اطمینان حاصل کرد که وی به سرعت با ارزشها، اهداف و استراتژیهای سازمانی همراه و همراستا میشود. اما همه چیز با آگهی های استخدام آغاز میشود. طریقه ای که خودتان را معرفی میکنید، منابعی که برای یافتن رزومه ها استفاده میکنید. و روشهای جذب و استخدامی که بکار میگیرد. افراد دوست دارند برای بهترین شرکت ممکن کار کنند و آگهی شما باید بتواند بهترین استعدادهای در جستجوی کار را جذب کند. اگر آگهی و شرح شغل ارایه شده،  بی حس و حال، بدون جذابیت و خسته کننده باشد میتوانید درک کنید که چه نوع افرادی جذب آن میشوند.

ورود افراد به سازمان:

کارمندان زیادی در همان ابتدای ورود و در زمان آموزشهای اولیه به این نتیجه میرسند که در فرآیند استخدام درست هدایت نشده اند. شغل، کارمندان و فرهنگ سازمان متفاوت از آن چیزی است که تبلیغ شده است. فرهنگ سازمان شما از رفتار سایر کارمندان، نوع خوش آمدگویی به وی، تکنولوژیهای مورد استفاده و وظایف الزامی در هر شغل کاملا مشخص است همچنین معلوم است که آیا کارمندان با ذوق و اشتیاق برای شما کار میکنند یانه. کارمندان متخاصم خیلی سریع میتوانند افراد جدید را تحت تاثیر قرار داده و اشتیاق شغلی آنها را از ابتدا خاموش کنند. بنابراین ضمن ارایه اطلاعات کامل و صحیح به افراد جدید، تجربه یک نیروی انسانی تازه وارد در سازمانتان را خودتان بسازید.

برند کارفرمایی:

همچنین باید بدانید که هر نوع از ارتباطات و هرچیزی که در جایی منتشر میکنید به نوعی فرهنگ و ارزشهای شما را نشان میدهد. پس دقت کنید که چگونه برند کارفرمایی خودتان را معرفی میکنید.  کاندیداهای احتمالی به شبکه های اجتماعی سر میزنند، بخش درباره ما سایت شما را مطالعه میکنند و به شرح شغل های ارایه شده دقت میکنند. تلاش کنید در همه زمانها و در زمان فعالیت های اجتماعی داوطلبانه و رخدادهای سازمانی نیروی انسانی موجود و افراد در حال پیوستن به خانواده تان را جذب کنید.

چرا اکثر افراد تمایل دارند در شرکتهای بزرگی مانند گوگل و یا مایکروسافت و مانند آنها کار کنند؟ چون این شرکتها به مراقبت و توجه به کارمندان خود معروف هستند. آنها مواظب برند کارفرمایی خود هستند و نسبت به آنچه در شبکه های اجتماعی میگذرد آگاهند. آنها میدانند که رفتار درست با کارمندان اشتیاق شغلی آنها را بهبود داده و احتمال موفقیت سازمان را بالا میبرد.

برگرفته از:

https://www.smartrecruiters.com