Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/h283375/domains/sheidajafari.ir/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/h283375/domains/sheidajafari.ir/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/h283375/domains/sheidajafari.ir/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/h283375/domains/sheidajafari.ir/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39
اشتیاق شغلی کارمندان: تجربه بهتر برای مشتریان - شیدا جعفری

اشتیاق شغلی کارمندان: تجربه بهتر برای مشتریان


Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/h283375/domains/sheidajafari.ir/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

به اشتراک بگذارید:

بررسی های موسسه گالوپ نشان میدهد درصد کمی از کارمندان با هویت برند سازمانی خود و وظایفشان در قبال مشتریان آشنا هستند. این وظیفه مدیران است که نیروی انسانی را به مبلغان مشتاق و موثر محصول و برند خود تبدیل کنند.

1– توجه کنید که همه کارمندان در زندگی بخشیدن به برند شما سهیم هستند.  برندسازی موفق تنها وظیفه دپارتمان بازاریابی و یا فروش نیست. این وظیفه کلیدی تمام نیروی انسانی و همه مدیران است.

2- ارتباطات داخلی خود را بررسی کنید تا مطمین شوید که با هویت برند شما و قول هایی که میدهید همراستا و هماهنگ باشند. برای آگاه ساختن کارمندانتان از قول هایی که به مشتریان میدهید زمان بگذارید و برای عمل به آنها توانمندشان کنید.

3-درباره آنچه برند شما ارایه میکند فکر کنید. همواره و در همه مکانها پارامترهای کلیدی برندتان را به محیط کار تزریق کنید. توجه کنید که این پارامترها نه تنها باید رفتار شما با مشتریانتان را تعیین کند بلکه در روش مدیریت، مربی گری و رفتار شما با کارمندانتان و ایچاد اشتیاق شغلی نیز اثرگذار باشد.

4-فرآیندهای ساده ای ایجاد کنید که از طریق آنها بتوانید هر روز هویت برندتان را یادآوری کنید. جلسات چند دقیقه ای و یا اجتماعات کوتاه پرسنلی برای یادآوری قول هایی که میدهیم مناسب و ضروری است.

5-از ابزارهای ساده ای مانند کارت های جیبی استفاده کنید تا در مواقع مختلف به کارمندان در بخاطر آوردن هویت برند و سازمان شما کمک کند.

6-بصورت مستمر بررسی کنید که آیا کارمندان، پارامترهای اصلی برند را درست درک نموده اند. همه نیروی انسانی بخصوص آنهایی که بصورت مستقیم با مشتریان در ارتباط هستند باید این اجازه و فرصت را داشته باشند که هویت برند شما را به دیگران انتقال دهند. این رفتار به بهبود اشتیاق شغلی آنها نیز کمک میکند.

7-اطمینان حاصل کنید که  کارمندان جدید هویت برند شما را درک کرده اند. هر نیروی انسانی جدیدی باید حداکثر در 30 روز اول حضور خود، المان های اصلی برند شما و نحوه تمایز شما با سایر رقبا را درک کند. مدیران مسئولند تا هر روز این هویت و تمایز را یادآوری کنند.

8-اطمینان حاصل کنید که  هر کارمندی میداند که شغلش چگونه بر تجربه مشتری در سازمان شما اثر میگذارد. این موضوع بخصوص برای شغل هایی که در ارتباط مستقیم با مشتری نیستند اهمیت دارد بصورت مستمر ارتباط آنها را با آنچه سازمانتان بخاطرش وجود دارد( مشتریان) برقرار کنید.

9-اطمینان کنید که کارمندان شما، آنچه را قول میدهید به مشتریان ارایه میدهند. دیده شدن یک نیاز روانی است. کارمندانی که میدانند در برابر رفتار درست با مشتریان  مورد توجه قرار میگیرند،  انگیزه بسیار قوی برای احترام به مشتریان و رفع نیاز آنها دارند و اشتیاق شغلی بهتری را نیز تجربه میکنند.

10-همواره نظر  کارمندانتان را درباره بهترین روشهای  اثبات هویت برند به مشتریان جویا شوید. جلسات عمومی برگزار کنید که افراد در آن در مورد ایده های خود صحبت کرده و بازخورد بگیرند.  جلب مشارکت افراد برای همراستایی با شرکت بهترین فرهنگی است که میتوانید به شرکتتان تزریق کنید.

برگرفته از :Gallup:State of the Global Workplace Report 2013