دوره اصول سرپرستی اثربخش با این هدف طراحی شده که به همکاران در شرف ارتقا و یا به تازگی سرپرست شده در شرکتهای مختلف پایه ای ترین اصول مدیریت عملیات و مدیریت پرسنل رو یادآوری کنه و بهشون سرنخها و رفرنسهایی ارایه کنه که بتونند مسیر خودشون رو بیابند و بنا به نیاز و دانش منحصر بفردشون یاد بگیرند.
مهارت خوب و درست و بالغ گفتگو کردن یکی از مهارتهاییه که عدم وجودش در تیم های مختلف و بخصوص در تیم مدیران ارشد سازمانی میتونه مانع جدی در مسیر حل و فصل مسایل سازمانی باشه و مسیر حرکت سازمان و افرادش به سمت اهداف فردی و سازمانی رو با اصطکاک و دشواری روبرو کنه.
درصد بالایی از مواقع وقتی با چالش های جدی سازمانی روبرو میشم و پای حرف طرفهای منتفع در ماجرا مینشینم، تخصص افراد، صداقتشون، خیرخواهیشون برای دیگران و علاقه بالاشون به حل چالش ها دیده میشه. اون چیزی که اکثر مواقع وجود نداره مهارت انتقال درست افکار، عقاید، بازخوردها و پیشنهادات به طرف مقابله. من خیرخواه توام اما شروع میکنم به نصحیت کردنت، من خیرخواه توام اما شروع میکنم به زیرسوال بردنت، من خیرخواه تو و سازمانم اما شدت هیجان و اشتیاقم به درست کردن زود و تند و سریع کارها تو رو میرنجونه.
گفتگوی کوچینگی یکی از اون مهارتهاییه که اگر بتونه به جعبه ابزار گفتگوهای بین فردی ما اضافه بشه، احتمالا مهارت ما در انتقال صحیح خیرخواهی مون به دیگران رو توسعه خواهد بود. با همین امید و در مسیر مرور مهارتهای رهبری در تیم مدیران ارشد شرکت یزدتایر، یک دوره کارگاه مهارتهای گفتگوی کوچینگی برگزار کردیم. از دوست گرامی ام، مهندس سیدحامد وزیری، کوچ متخصص PCC برای همراهی ما در این تلاش سپاسگزارم.