Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/h283375/domains/sheidajafari.ir/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/h283375/domains/sheidajafari.ir/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/h283375/domains/sheidajafari.ir/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/h283375/domains/sheidajafari.ir/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39
استارتاپ ها و نیروی انسانی: سه نکته مهم - شیدا جعفری

استارتاپ ها و نیروی انسانی: سه نکته مهم


Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/h283375/domains/sheidajafari.ir/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

به اشتراک بگذارید:

سه نکته ای که استارتاپ ها باید درباره نیروی انسانی خودشان بدانند؟

از هر کارآفرینی که درباره چالش های پیش رویش در استارتاپ ها پرسیده شود، بدون تردید یکی از مهمترین آنها آدمها خواهند بود. اما تشخیص مسایل مربوط به اعضای تیم به عنوان چالشی بزرگ کافی نیست و لازم است که در الویت توجه قرار بگیرد. بی توجهی به این مساله میتواند منجر به رخدادهایی شود که زنده ماندن استارتاپ را تحت تاثیر قراردهد. یک تیم خوب و هماهنگ که بدرستی انتخاب شده اند و  در کاراترین وضعیت ممکن در کنارهم کار میکنند مهمترین دارایی یک شرکت نوپا برای موفقیت است.

 

سه نکته اساسی هست که باید مورد توجه قرار گیرد.

شخصیت آدمها مهم است.

ایجاد یک ترکیب مناسب از افراد از روز اول ضرووری است. این ترکیب باید نشان دهنده تفاوت ها و تمایز های مشتریان شما باشد. برای ساختن یک کسب و کار موفق باید انواع شخصیت ها و کارایی  و ویژگیهای هر کدام را بشناسید. و بتوانید همه آنها را در کنار هم بکار بگیرید. ترکیب افراد متفاوت و متمایز میتواند ضامن ایجاد ایده های جذاب، فضای باز گفتگو و دیدن سلایق و خواسته های مختلف مشتریان شما باشد.

 

شفاف باشید.

اکثر کارآفرینان از شنیدن اندازه اطلاعاتی که باید با هم تیمی های خود به اشتراک بگذارند تعجب میکنند. آنچه ادمها از رهبران خود انتظار دارند تنها دانستن حجم بالایی از اطلاعات جزیی و خسته کننده نیست بلکه آنها انتظار دارند بدانند که به چه سمتی میروند. این شمایید که باید تشخیص دهید در چه زمانی چه مجموعه ای از اطلاعات را در اختیار اعضای تیمتان قرار دهید که به اعتماد آنها لطمه ای وارد نشود و در ضمن بتوانند کارایی بخش خود را متناسب با شرایط پیش رو بهبود دهند.

 

درباره چرایی وجود استارتاپ صحبت کنید.

تنها یک چشم انداز روشن و شفاف میتواند آدمها را وادارد تا قله ها را فتح کنند. معمولا ادمها بهترین عملکرد خود را وقتی بروز میدهند که بتوانند خودشان تصمیم بگیرند. شما بعنوان کارآفرین باید چرایی کارتان را به دقت برای افراد شرح دهید و اولین
همکاران شما هم باید بتوانند مانند شما این پیغام را منتقل کنند. برای تک تک افراد وقت بگذارید تا هدف شما را درک کنند و با آن ارتباط برقرار کنند. و بتوانند تفاوت شما با دیگران را به دقت بفهمند.

برگرفته از Forbes

حفظ اشتیاق شغلی در استارتاپ ها

آیا یک استارتاپ به واحد منابع انسانی نیاز دارد؟