Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/h283375/domains/sheidajafari.ir/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/h283375/domains/sheidajafari.ir/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/h283375/domains/sheidajafari.ir/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/h283375/domains/sheidajafari.ir/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39
کارمندان نمیدانند از آنها چه انتظارات کاری وجود دارد. - شیدا جعفری

کارمندان نمیدانند از آنها چه انتظارات کاری وجود دارد.


Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/h283375/domains/sheidajafari.ir/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

به اشتراک بگذارید:

بخش اول

بسیار دشوار است که یک کارمند بدون اینکه بطور دقیق بداند چه انتطاراتی از او وجود دارد بتواند به اهداف عملکردی خود دست بیابد. اما تعداد زیادی از کارمندان در این گروه قرار میگیرند. مطالعات اخیر گالوپ نشان میدهد که حدود نیمی از نیروی انسانی در سرتاسر جهان قویا اعتقاد دارند که  نمیدانند در محل کار از آنها چه انتظارات کاری وجود دارد.

یکی از مسئولیت های کلیدی مدیران کمک به افراد برای تعیین و دستیابی به اهداف کاری است. اما مطالعات گالوپ نشان میدهد که تعداد زیادی از مدیران این مسئولیت را انجام نمیدهند. برای انگیزه بخشیدن به افراد و تحریک کردنشان در مسیر کارایی مطلوب لازم است مدیران انتظارات خود را بصورت دقیق بیان کرده و افراد را برای دستیابی به آنها پاسخگو نمایند و هر زمان که لازم بود از آنها حمایت کنند.

انگیزه بخشیدن به افراد در موردکارایی

وقتی که در مورد انتظارات از کارمندان صحبت میکنیم آنها به چیزی فراتر از شرح شغل نیاز دارند. آنها باید بدانند چه زمانی کارشان را درست انجام داده اند و چه زمانی نه. بهترین مدیران ضمن روشن نمودن انتظارات خود کمک میکنند تا کارمندان وظایفشان را نظم داده و الویت بندی کنند. همچنین آنها برای پاسخگویی به افراد و ارایه حمایت مستمر، دادن بازخورد و سایر شیوه های ارتباطی آماده اند.

سه بخش کارایی نیروی انسانی

نتایج مورد انتظار: انگیزه بخشیدن به افراد برای کارکرد بهتر با تعریف دقیق انتظارات آغاز میشود. هر کارمندی به جهت گیریهای شفاف مدیرش احتیاج دارد تا بداند از او چه انتظاراتی در چه زمانی وجود دارد.

پاسخگویی: پس از تعیین انتظارات کار تمام نمیشود هر مدیری باید بداند هر کارمند روی چه پروژه هایی و چه وظایفی کار میکند و بتواند اندازه گیری دقیقی از فرآیند انجام کار داشته و بازخوردی مناسب ارایه دهد.

دسترسی به مدیر: برای آنکه انگیزه دستیابی به اهداف و پاسخگویی در قبال آنها فراهم شود مدیران خوب باید برای ارایه حمایت و همکاری حاضر باشند. آنها گوش میدهند و هر زمان کارمندی به مشکل برخورد فعالانه کمک میکنند.

این سه پارامتر بر اشتیاق کارمندان بسیار موثر است که خود در رشد یک سازمان اثری حیاتی دارد. موسسه گالوپ بصورت دایمی میزان اشتیاق کارمندان را در سرتاسر جهان بررسی میکند. نتایج تحقیقات این موسسه را در قسمت دوم مقاله ببینید.

نویسنده: مارکو نینک

http://www.gallup.com/businessjournal/186164/employees-don-know-expected-work.aspx?g_source=EMPLOYEE_ENGAGEMENT&g_medium=topic&g_campaign=tiles