Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/h283375/domains/sheidajafari.ir/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/h283375/domains/sheidajafari.ir/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/h283375/domains/sheidajafari.ir/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/h283375/domains/sheidajafari.ir/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39
مدیران مشتاق کننده چگونه اند؟ - شیدا جعفری

مدیران مشتاق کننده چگونه اند؟


Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/h283375/domains/sheidajafari.ir/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

به اشتراک بگذارید:

  • مدیران مشتاق کننده اشتیاق بخشیدن را یاد گرفته اند و آن را ذاتی نداشته اند.اگر چه برخی از این ویژگی ها ذاتیست اما مدیران مشتاق کننده از اشتباهات خود یاد می گیرند و تاثیر رفتارشان بر دیگران را بررسی می کنند. برخی مدیران ( مثلا انهاییکه خجالتی اند یا انهایی که تمایل به انجام کار با سرعت بالا را دارند) سازش کردن با رفتارهای مشتاق کننده را آسان نمی پندارند ولی اهمیت مهارت افراد را درک میکنند برای انجام این کار نیز سطح بالایی از هوش هیجانی را از خود نشان میدهند.
  • تمامی مدیران مشتاق مورد بررسی، موارد زیادی را درباره ی رفتارهای مشتاق کننده و غیرمشتاق کننده یادگرفتند. آنها مواردی که باعث اشتیاق می شده را یاد گرفتند وموارد بد را کنار گذاشتند. همچنین درباره تاثیرشان بر دیگران و خوداگاهی نیزاموختند.
  • ارتباطات ( که به معنی خوب گوش کردن و سخن گفتن است) بعنوان یک ویژگی خیلی مهم مدیران مشتاق کننده شناخته شده است. مدیران مشتاق کننده به دنبال یافتن  عقیده ی اعضای تیم درباره خود، دخالت انان درتصمیم گیری، کمک به انها و نشان دادن مسیر درست هستند.
  • گذراندن وقت زیاد برای تعامل با دیگران نیز یکی دیکر از ویژگی های کلیدی مدیران مشتاق کننده است.
  • مدیران  مورد بررسی، دلسوز بودند، شخصیت اعضای تیم را می شناختند واین امر باعث می شد که بتوانند کارها را به آنان تخصیص دهند، تیم را حمایت کنند وافراد را ارتقاء بخشند و همچنین کمک کنند که اعضای تیم نیز به خود اگاهی دست پیداکنند.
  • مدیر مشتاق کننده بودن به معنی آسان گرفتن نیست.افراد موردبررسی، بر عملکرد، مدیریت تیم های کاری و توجه  افراد ضعیف عملکردخوبی داشتند.  ان ها در خصوص استانداردهای مورد انتظار، رفتارها و اهداف و منتورینگ اعضای تیم نیز به خوبی عمل می کردند. تمرکز بر عملکرد کلید درک رضایت و اشتیاق است! تیم هایی که فقط راضی هستند ممکن است عملکرد پایینی داشته باشند، اهل چالش نبوده و خود را جدای از اهداف سازمان بدانند.
  • زمان رساندن اخبار بد به اعضای تیم، مدیر مشتاق کننده میداند که باید  چگونه این کار را به انجام برساند زیرا این به صلاح سازمان است. این ویژگی باعث ارزشمندی مدیران مشتاق کننده در شرایط بحرانی اقتصادی شده است.
  • این مدیران دانش عمیقی درخصوص سازمان و چگونگی تناسب نقش انان بااهداف سازمان دارند. همچبن علاقه مند به داشتن شبکه های ارتباطی بسیار گسترده اند.
  • مدیران مشتاق سعی در جذاب و دوست داشتنی کردن کار افراد دارند الیته انتظاراین را هم دارند که اعضای تیم کارهایی که انجام ان را دوست ندارند نیز بپذیرند.همچین این مدیران علاقه مندند تا به اعضای تیم درمواقع لزوم یاری برسانند.  جمع بندی گزارش مدیر مشتاق کننده IES